به این مردها اعتماد نکنید

ممکنه هنوز به چنگ اون آقایونی که با هزار وعده و وعید و از راه احساسات قصد نفوذ به شما رو دارن نیفتاده باشید، اما بدونید همچنین موجوداتی هم وجود دارن که فقط می خوان به اهداف و نیت های پلید خودشون برسن ! پس از توصیه های زیر که به نقل از همشهری آنلاینه، می تونید اونا رو بشناسید و جلوی خواسته هاشون بیایستید!

 

کسانی که از دوران آشنایی چنین رفتارهایی دارند، نه تنها قابل اعتماد نیستند، بلکه شما را برای ازدواج هم در نظر ندارند:

۱ – به جای شناخت منطقی شما، سراغ جنبه های احساسی رابطه می رود. ( هی قربون صدقه شما میره و از شما و زیباییها، اخلاق، دستپختی که حتی هنوز نچشیده و … تعریف میکنه )

۲ – از آشنایی با خانواده شما طفره می رود.(حالا بذار جوش صورتم خوب شه، اینجوری زشته جلو خونوادت – الان تو clash of clans وار داریم، نمیتونم رو ازدواج تمرکز کنم و … )

۳ – عفت را زیر پا می گذارد، درخواست های نامشروع دارد یا درباره مسائل جنسی، تحریک کننده و نا متعارف با شما صحبت می کند. ( … )

۴ – مایل است آشنایی تان طولانی شود و برای آن زمان مشخصی را اعلام نمی کند. (پس از ۱۵ سال آشنایی: من هنوز جنبه هایی از تو رو نشناختم و موقعیت دریچه آئورت تو برای من محلی از سوالات است … )

۵ – به شما می گوید که درگیر یک رابطه اجباری شده و خانواده اش دختر دیگری را برای او در نظر گرفته اند اما او مایل است از او فرار کند و شما را به همسری برگزیند.( من تو جشن بعد از عروسی همین  الان یه هویی ! البته یادت باشه من کوتاه نمیام و تن به این ازدواج نمی دم چون فقط به تو فکر میکنم…..هااا بیا وسط … )

۶ – هر روز یک بهانه برای علنی کردن رابطه دارد و امروز و فردا می کند: درسم تمام شود، سربازی بروم، کار پیدا کنم، پس انداز داشته باشم، موافقت خانواده را جلب کنم و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

رفتن به نوار ابزار