راه اندازی کانال تلگرام-خوب یا بد؟

از وقتی تلگرام توی کشورمون راه افتاده خیلیا تونستن با راه اندازی کانال های مختلف و افزایش بازدید، یه کار و کاسبی ای برای خودشون راه بندازن و با گرفتن تبلیغ درآمدی داشته باشن.

اما آیا کلا تبلیغات تو شبکه های اجتماعی خوبه؟ این یه درآمد واقعیه یا درآمد کار دوم؟ اصلا خوب هست که همچین چیزی رو به صورت بلند مدت ببینیم؟

معلومه که باید بگم بستگی داره! خود این کار باعث میشه از زمانی که شما به درآمد رسیدید، واقعا دنبال حرفه و یادگیری مهارت خاصی نرید(که بستگی به شخصیت خودتون داره) و این به مرور خیلی تاثیر منفی میذاره.فرض کنید تلگرام از فردا قطع بشه، همونطور که یه مدت این اتفاق افتاد! خیلی از کسب و کارها واقعا به مشکل خوردن.

پس اگر برای خودتون کانال دارید و دارید راحت تبلیغاتتون رو میکنید، حتما یه برنامه بلند مدت توسعه برای خودتون داشته باشید مثلا سعی کنید به این سمت برید که مهارت های تبلیغات رو یاد بگیرید و یک شبکه تبلیغاتی برای خودتون راه بندازید.یا اگر میتونید محصول بفروشید، سعی کنید خودتون هم مهارت های تولید محصول یا وارداتش رو پیدا کنید( تولید خیلی مفید تره چون باعث میشه بعد از یه مدت کشور ما هم صنعتی بشه و بی نیاز)

خلاصه سعی کنید اگر راه درآمدی دارید، باعث نشه فکر کنید این راه همیشه وجود خواهد داشت و سعی کنید از این درآمد برای سرمایه گذاری در یک کسب و کار اصلی و مفید استفاده کنید.

موفق باشید

ارادتمند مازیار شاهسون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

رفتن به نوار ابزار