تفاوت‌ها را قبل از ازدواج خوب ببینید

 زندگی کردن زیر یک سقف یک واقعیت است و با شخصیت‌های واقعی زن و شوهر سر و کار دارید و جایی برای رویا پردازی نیست.

شناخت درست از تفاوت‌ها و شباهت های بین دختر و پسر و خانواده های آنها کمک می کند تا با شناخت از این تفاوت ها با دید باز تر و آگاهانه تر تصمیم گیری کنید.

در تصمیم گیری قبل از ازدواج باید به تفاوت ها و بعد از ازدواج بیشتر به شباهت هایشان اهمیت بدهید، زیرا توجه به تفاوتها، به انتخاب عاقلانه کمک می کند و اهمیت دادن به شباهت ها بعد از ازدواج، موجب محکم شدن ارتباط و صمیمیت زن و شوهر می شود.

متاسفانه این روند در بین افراد جوان در آستانه ازدواج و افراد متاهل برعکس است یعنی فرد قبل از ازدواج در دریای از احساسات و دلباختگی غرق می شود و بعد از ازدواج خود را در بین ناکامی ها و تفاوت های بسیار، ناامید و خسته می بینند.

منبع: دکتر فرهنگ هلاکویی

 

پی نوشت سردبیر: 

  • بعضی وقتا خیلی از پسرا و دخترا، احساساتشون با هم قاتی میشه، برای مثال پسر تمایل جنسی شو شبیه به عشق میبینه و یا دختر تحت تاثیر جاذبه های مادی یا ظاهری پسر به سمتش مایل میشه.اما بعد از رسیدن به هم و رفع اون نیاز، کم کم از هم دور میشن…مهم ترین برای این موضوع، همون قاطی شدن احساساته! باید بتونید احساساتون رو تفکیک کنید و بدونید واقعا چرا به فردی جذب شدید و اگر اون خصوصیت بارز نباشه، شما چه حسی به اون فرد خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

رفتن به نوار ابزار