لواشکیه، لوااااشککک-ایده کسب و کار

نمیدونم شما چقدر عاشق ترشی جات و لواشک جات هستید، من که خودم به شخصه لواشک و، برگه زرد و آلو و این قبیل خوراکیا رو واقعااا دوست دارم. مطلب زیر که از نمونه ایده های کسب و کار از سایت ” ماهان تیموری” هست، رو برای دوستانی که امکان راه اندازی این کسب و کارو دارن ارسال کردم. شاید بتونن این همه عاشق لواشک رو تامین کنن و خودشون هم یه کسب و کار راه بندازن.

اگر تو شهر های کوچک هستید و باغدار را می شناسید یا زمینی دارید که میوه های زیاد و یا متوسطی با کیفیت پایین تولید می کند، این کار بسیار خوب و فرصت مناسبی است. شما میوه را می خرید و می شویید و له می کنید و می پزید و خمیر می کنید و تبدیل به لواشک می کنید.

این کار صرفاً کار خوبی نیست ولی بازار خیلی خوبی دارد. در ابتدا شما می تونید بدون برند کار کنید ولی بعداً می تونید درآمدشو کسب کنید و به سمت برند ببرید. موضوع مهم در لواشک بسته بندی است و بسته بندی شما مخاطب هدف شما است. مخاطب هدف شما یعنی کسی که می خواهد از شما لواشک بخرد که خانم، پیر یا جوان است. اگر بچه است که شما می تونید لواشک را بپیچید دور یک چوب و به دست بچه ها بدهید. اگر آن را کمی تغییر بدهید می توانید آن را به بزرگترها بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

رفتن به نوار ابزار