چطور با گذشته نامزد/دوست دخترتون کنار بیاید

اگه شما هم براتون پیش میاد که به گذشته دوست دختر یا نامزدتون فکر میکنید و فکر کردن به روابط قبلیش اذیتتون می کنه، باید بدونید که تنها نیستید و خیلی ها این مورد براشون پیش میاد!

اما یادتون باشه که این فکر کردن نه فقط خودتون رو حسابی اذیت میکنه، بلکه باعث میشه خودآگاه یا ناخودآگاه کارهایی بکنید که صمیمیتتون با نامزدتون کم بشه و توی یک چرخه پر از دعوا و ناراحتی بیفتید که آخرش منجر به تموم شدن رابطه یا خراب شدنش میشه.

پس قبل از اینکه رابطه رو خراب کنید، اگر واقعا فرد مقابلتون رو دوست دارید و می خواین در کنارش احساس خوبی داشته باشید، مقاله زیر که یه سری راهکاره رو بخونید، امیدواریم که به دردتون بخوره:

۱- یادتون باشه که اون رابطه(یا رابطه ها) مال قبل بودن به یه دلیلی به نتیجه نرسیدن، پس روی زمان حال تمرکز کنید!

  • هرموقع که داشتید به گذشته ش فکر میکردید، سعی کنید سریع ذهنتون رو بیرون بکشید و به خوبی های الانش فکر کنید، لبخند، اخلاق و هر صفت خوبی که داره رو به یاد بیارید.

۲- سعی کنید با هم خاطرات جدید بسازید و کارهایی بکنید که اون توی روابط قبلیش نکرده.

  • ازش بپرسید چه چیزهایی رو درباره شما دوست داره تا بفهمید چه چیزی باعث میشه با شما باشه و نه با شخص دیگه ای
  • کارهایی رو با هم انجام بدید(سفر، تفریح، درس، برنامه ریزی پیشرفت و …) که باعث بشه برای هم ویژه تر بشید و این خاطرات جایگزین خاطرات افراد دیگه هم تو ذهن شما و هم تو ذهن فرد مقابلتون بشه.

۳- دلیل اینکه به گذشته نامزدتون فکر میکنید رو پیدا کنید:

  • آیا زیاد از دوست پسرای قبلیش صحبت میکنه که باعث میشه شما یاد روابط قبلیش بیفتید؟ ببینید چه زمان هایی بیشتر یاد گذشته اون میفتید و سعی کنید ریشه رو پیدا کنید.(یه لیست از وقتایی که یاد گذشته دوستتون افتادید بنویسید، قبلش چی شد که یاد گذشته ش افتادید و چیکار کردید و بهتر بود چیکار میکردید؟)

۴- یه الگو از وقتایی که یاد گذشته ش می افتید پیدا کنید: خودش خیلی از نفرات قبلی صحبت میکنه؟ معمولا وقتی درباره چه موضوعاتی حرف میزنید این حس به وجود میاد؟ چی بیشتر نسبت به گذشته ش ناراحتتون میکنه:

  • روابط جنسیش با نفر/نفرات قبل اذیتتون میکنه؟ اگر چقدر بوده باشه میتونید تحمل کنید؟
  • احساس ناامنی میکنید و فکر میکنید ممکنه به رابطه قبلیش برگرده؟
  • فکر میکنید خانواده شما مشکلی خواهند داشت یا خانواده ایشون رابطه قبلی رو بیشتر می پسندیدن؟

۵- چه حسی دارید؟ (وقتی به گذشته دوست دخترتون فکر میکنید، چه احساسی داری؟ مثال های زیر ممکنه کمکتون کنه):

  • خودتون رو با نفر قبل مقایسه میکنید؟ خب شاید شما خودتون رو به اندازه کافی نمیبینید، پس باید هرطور شده اعتماد به نفستون رو بالا ببرید.روی موارد قوتتون نسبت به نفر قبل کار کنید.
  • فکر میکنید به رابطه قبلی بر میگرده؟ روی صمیمیت و اعتماد دوطرفه تون کار کنید.اگر فرد مقابل دختر سالمی باشه، با دیدن محبت و اعتماد شما، به شما وابسته تر می شه.
  • شاید وقتی از کارایی که قبلا با دوست پسراش کرده میشنوید ناراحت میشید و احساس غیرت یا حسودی میکنید. حتما در این زمینه باید احساستون رو باهاش در میون بذارید و قشنگ در رابطه با حس هایی که دارید باهاش حرف بزنید و بگید چقدر از شنیدن اون موارد ناراحت میشید.

(میخواین راه حل مشکل رو بدونید، روی صفحه بعد کلیک کنید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

رفتن به نوار ابزار