یا بمیریم یا شاد باشیم؟؟!!

چند وقته به خاطر قیمت ها و شرایط مالیِ کشور خیلی آدمای ناامید اطراف خودم میبینم و حتی خیلی اوقات خودم هم بهش دچار میشم.اما چاره چیه؟ یا باید بریم مثل نهنگ ها همه با هم خودکشی کنیم، یا زنده بمونیم و زندگی کنیم.

اگر بخش اول رو انتخاب کردید، توصیه می کنم یه جور خودتونو بُکُشید که اعضا و جوارحتون برای اهدا سالم بمونه، ترجیحا دم در یه بیمارستان خودکشی کنید که اسراف نشه و خدایی نکرده دل و جیگرتون تو این فاصله فاسد نشه. 

اما اگر راه دوم رو انتخاب کردید، دست از نق زدن بردارید و یه حرکتی بزنید.قرار نیست کسی بیاد دم خونتون بگه عزیزم من تا آخر عمر همه مشکلاتتو به دوش میکشم و شما فقط بخند.بگردید ببینی مشکلتون کجاست، درآمدتون کمه؟چقدر کمه یعنی هزینه های اولیه زندگی مثل اجاره یه خونه معمولی، خورد و خوراک و … در نمیاد؟( هزینه پارتی و مسافرت و لباس تور توری ای که شهین جون داره جزو هزینه های اصلی حساب نمیشه) خب چرا یه فکری نمیکنید؟ بابت چند ساعت کار چقدر درآمد دارید؟ اگر کار تخصصی دارید، خب از تخصصتون استفاده کنید و با کمک شبکه های اجتماعی و … یه درآمد دوم برای خودتون درست کنید، اگر که نه هم سعی کنید یه تخصص یاد بگیرید یا اصلا یه مشکلی رو پیدا کنید که میتونید حل کنید و بابتش پول اضافه در بیارید. 

اما یه وقتایی هم هست که شما با یه زندگی ساده می تونید خوشحال باشید اما اینقدر به مشکلات فکر میکنید که آخر دق میکنید و خونتون فاسد میشه و اعضاعتون رو هم نمیشه اهدا کرد.

چاره این کار فقط اینه : ” آقا خوشبختی یعنی قرار نیست شما تو یه مسابقه اول بشی تا خوشبخت باشی، یعنی شما اگر از جاده چالوس لذت بردی سفر بهت حال میده وگرنه اینکه هی برونی تا به شمال برسی، آخرش میبینی عه دیگه خسته تر از اونی که بخوای حالشو ببری”

 

2 thoughts on “یا بمیریم یا شاد باشیم؟؟!!”

  1. بله قطعا ما راه دوم رو انتخاب کردیم و می کنیم .
    و قطعا هم تلاش می کنیم و از همه توان و انرژی و تخصصمون برای اداره بهتر زندگی مون استفاده می کنیم. به لباس تور توری شهین جون هم اصلا کاری نداریم!!! و نمی خوایم هم کسی بیاد دم خونمون بگه عزیزم من تا آخر عمر همه مشکلاتتو به دوش میکشم!
    اما خداییش حق ما نیست این وضعیت!!!!!

    1. اون که صد البته که حق ما نیست، و چه بسا که خیلی از این شرایط می تونست نباشه اگر خیلی سوء مدیریت ها و تندروی ها و … نبود.اما در شرایطی که مشکل وجود داره، بهترین راه تمرکز روی حل مسئله ست تا غصه خوردن و بزرگ تر کردن مشکل.
      البته این مطلب نظر شخصی بنده ست و الزاما درست نیست.
      🙂
      ممنون که نظراتتون رو میگید (گل) شکلک گل نداره اینجا 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

رفتن به نوار ابزار