اینکه خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردن از عیب های منه ؟

اتاق سوال و جوابدسته بندی: ازدواجاینکه خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردن از عیب های منه ؟
هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

سلام

من دختری ۲۴ ساله هستم خواهرهای کوچکترم  چند ساله ازدواج کرده اند و توی دخترای فامیلمون هم  ازدواج نکرده نداریم خلاصه من تنها دختر ازدواج نکرده فامیل هستم به همین خاطر خیلی ناراحتم هرچی خواستگار برام میاد میره دیگه نمیاد نمی دونم چه عیبی دارم به نظر شما چه کنم ؟

1 پاسخ
یه بنده خدا 7 سال قبل

سلام دوست عزیز 
من به عنوان یه پسر باید بهت بگم که اصلا نباید این رو به عنوان عیب های خودتون در نظر بگیرید، پسرها ( و بالتبع خونواده اون ها) چند تا حالت رو توی خواستگاری در نظر میگیرن : 
۱- موارد ظاهری که واقعا سلیقه ای هست و من به شخصه نظرم در رابطه با زیبایی کاملا با دوست خودم فرق می کنه! پس اصلا یه درصد هم تو این زمینه اعتماد به نفستو از دست نده.
۲- گزینه بعد مثائل فرهنگی و خانوادگی هست،  بعضی خانواده ها خیلی آزادن یا خیلی مذهبی و نمی تونن با خانواده مخالف وسلت کنن، بعضیا میبینن در حد خانواده مقابل نیستن یا دختر نسبت به پسرشون خیلی بهتره و اگه از شازده شون رو نمایی کنن، آبروشون میره و … 
۳- در نهایت به شما توصیه میکنم سعی کنی جایگاه اجتماعی بهتری برای خودت ایجاد کنی و در جامعه بیشتر دیده بشی و البته به عنوان یه دختر خوب و سالم چون بدترین پسرها هم دنبال یه کدبانو میگردن…
موفق باشی

رفتن به نوار ابزار