با کسی ازدواج کردم که قبلا رابطه داشته است

اتاق سوال و جوابدسته بندی: ازدواجبا کسی ازدواج کردم که قبلا رابطه داشته است
امیر 7 سال قبل

من یه شرایط مشابه این دارم… راهنماییم کنید:
سلام
بنده فردی مذهبی هستم که بر اساس معیارهای دینی دست به انتخاب دختری به ظاهر دارای این شراط زدم. در دوران عقد متوجه شدم که قبل از عقد دارای روابط دوستی با پسرها بوده که بسیار ضربه بزرگ روحی به من خورد و مدتی در شوک بودم چرا ک خود و خانواده ام اصلا اهل این مسائل نبودیم(که قصدطلاق دادنش را داشتم)اما باز هم باتوجه به توصیه های دینی وضع حال او را مبنی قرار دادم و مراسم عروسی برپا کردیم بعد از عروسی متوجه شدم ک ایشان قبل از عقد اصلا دختر نبوده و با چند نفر ارتباط نامشروع داشته ک حداقل با یکی از انها ارتباط کامل و زنا داشته به مدت ۳ماه حال با توجه به وضع حال ایشان و گذشته ای که داشته اند به نظر شما چه باید کرد (سعی کردم ک بصورت مختصر مشکلم را شرح دهم در صورت نیاز جزئیات را بیان کنم)با تشکر

گمنام پاسخ داده شده 7 سال قبل

دوست عزیز طبق مسائل شرعی اگه مبنای عقد بر دختر بودن طرف باشه عقد کلا باطله

2 پاسخ
maziar 7 سال قبل

یه استادی داشتیم، میگفت زندگی ای که بر پایه همون یه لایه نازک بکارت بنا بشه، استحکامش هم همونقدره…یه نظرم شما الان باید قبل هر تصمیمی کاری کنی که قبل ازدواج باید می کردی! تست این خانم که چقدر پابند و خانواده دار و معتقده که البته روابط قبلی گزینه اخر رو تو سایه میبره…پس اگر ایشون وفادار و خانواده دار باشه می شه به آینده امیدوار بود.
در کل شاید اگر پیش مشاور هم برید بد نباشه، حداقل مشخص میشه فاز فکریتون چطوریه.

Porchooneh 7 سال قبل

دوست عزیز، مشکل از فکر من و شما نشات میگیره. چرا فکر میکنیم یه دختر باید ۳۰ سال از آزادی هایی که طبیعت بهش داده استفاده نکنه تا زمانی که اونارو دو دستی تقدیم یک مرد به نام شوهر کنه؟! چرا فکر میکنیم زن برده ای هست که فقط به دست شوهرش باید آزاد بشه؟ خوردو و خوابیدو و نفس کشیدن و دستشویی کردن و سکس کردن حق مسلم هر ادم زنده ای هست. نمیتونیم با خودخواهیمون اونارو از این حقوق منع کنیم و یا برچسب خاصی روشون بچسبونیم! و اما اگر شما در این مورد مشکل داشتید باید با دید بازتری طرفتون رو انتخاب می کردید تا یکی هم عقیده و هم راستا با عقاید خودتون پیدا کنید نه اینمه برید یه هندونه در بسته بخرید بعد چاقو بزنید توش و تازه بخواید کشفش کنید!

رفتن به نوار ابزار