به رابطه با دوست پسرم تن بدم؟

ناشناس 6 سال قبل

سلام من دختری هستم ۲۲ ساله و مجرد. خانواده مذهبی ندارم اما خودم با این که محجبه نیستم ولی مقید به خوندن نماز هستم. اما از لحاظ جنسی به شدت داغم. به طوری که گاها مجبور به خود ارضایی میشم. اما الان به شدت دوست دارم ازدواج کنم.مدت یک ماهه با یک آقایی آشنا شدم که با خانواده ام هم آشناشون کردم. و ایشون گفتن که قصد ازدواج دارن. قرار بود بیان خواستگاری اما ایشون مدام به من شک میکردن و موبایلم رو چک میکردن و… تا اینکه رابطشونو با من به هم زدن. الان دوباره پیام داده که میخواد برگرده . اولا متوجه شدم که با یک خانوم دیگه در حد تلفنی در رابطع بوده . البته میگه اصلا جدی نیست. البته تجربه ثابت کرده دروغگو نیست. اما سوال من: الن یه موضوعیو مطرح کرده که اینجوی بخواد ازدواج کنه مجبور به سین جیم میشه و اذیت میشه. واسه همین گفت یه مدت فقط دوست باشیم. من هم قبول کردم اما… ایشون میگه به رابطه ی عادی راضی نیست و دوست داره با هم تماس فیزیکی و معاشقه داشته باشیم تا آرامش بگیره و راحت تصمیم بگیره. البته سکس نمیخواد ولی…. از یه ور واقعا دوسش دارم و نمیخوام از دستش بدم از یه ور حس میکنم اگه اینکارو بکنم ممکنه ازم خسته شه. چیکار کنم؟

2 پاسخ
یه پسر 6 سال قبل

بابا پسری که بخواد نیازشو برطرف کنه مطمئن باش عاشقت نیست، اتفاقا میخواد تو سیرش کنی که با خیال راحت بره سراغ یکی دیگه…
 

هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

سلام دوست عزیز

– در رابطه با اینکه ایشوناز شما رابطه می خواد و شما هم فرد داغی هستید، مطمئن باشید بالاخره به رابطه جنسی منتهی خواهید شد و اینکه یک دوستی معمولی باعث وابستگی شما شده، رابطه جنسی صد البته بیشتر باعث این مورد خواهد شد.
از طرف دیگه اینکه ایشون فرد شکاکی هست رو باید حتما جدی بگیرید چون با برقراری رابطه جسمی شک ایشون توی ضمیر ناخودآگاهشون بسیار بیشتر میشه و اگر هم این رابطه منجر به ازدواج بشه(که به نظر من احتمالش پایینه) مشکلات زیادی خواهید داشت.
شما نباید از موضع ضعف با فرد مقابل برخورد کنید، شما باید به ایشون بفهمونید که در رابطه با شما باید حریم ها و قواعد شما رو هم در نظر بگیره و فقط به خودش فکر نکنه، اینطوری تصویر ذهنی مناسب تری هم از خودتون برای اون فرد می سازید.
موفق و پیروز باشید

لطفا مطلب زیر رو در رابطه با رابطه جنسی با دوست پسر بخونید  :

دوست پسرم میگه منو ترکم می کنه اگه…!

 

رفتن به نوار ابزار