به نظرتون مجلس عروسی نگیریم بد نیست ؟

اتاق سوال و جوابدسته بندی: ازدواجبه نظرتون مجلس عروسی نگیریم بد نیست ؟
مریم 6 سال قبل

با سلام من دختری متاهل هستم که ۱سال ونیم هستش که نامزدیم همسرم قناد هستن و راهمون دوره از هم به طوری که ماهی یک بار موفق به دیدن هم هستیم خونواده همسرم هیچگونه حمایتی از همسرم نمیکنند تا عروسی بیرنی به دلیل وضعیت مالی بدی که دارند بنابراین تصمیم گرفتیم که مراسم عروسی رو برگزار نکنیم به نظرتون تصمیم درستی خواهد بود؟چون هزینه گرفتن خونه مایحتاج زندگی در شروع زیاده…مراسم دیگه ای هم نگرفتیم عقدمون محضری بوده..همسرم هم ادم پرتلاشی است..باوجود اینکه امروزه گرفتن عروسی به یک امر واجب تبدیل شده که فکر می کنند نگرفتن ان باعث بدبختی ویا…شده با احتساب یر این اوضاع شما به عنوان مشاور چه پیشنهادی می نمایید؟؟؟

1 پاسخ
رفیق 6 سال قبل

سلام. نه اصلا برای چی بد باشه ؟
این مراسمات قدیمی به مرور تغییر کردن وگرنه اصلا کجا عروسی گرفتن این همه هزینه بر بوده ؟ مطمئن باشید اگه هزینه این عروسی صرف زندگیتون بشه هم راحت ترید و هم همسرتون بعد از عروسی متحمل فشار بیشتر برای جبران این هزینه نمیشه و استرس کمتری رو متحمل میشه و در نتیجه خود شما هم زندگی آروم تری رو خواهید داشت.
بحث بد شکون بودن و نبودن اصلا به ریخت و پاش و اسراف نیست اتفاقا! بیاین و شما شروع کننده این حرکت قشنگ باشید تا کم کم ازدواج برای همه آسون بشه.

رفتن به نوار ابزار