حدود چهارماه است هنگامی که شب حدودا ساعت ۲ از خواب بیدار میشوم و خودارضایی میکنم.

اتاق سوال و جوابدسته بندی: مشکلات جنسیحدود چهارماه است هنگامی که شب حدودا ساعت ۲ از خواب بیدار میشوم و خودارضایی میکنم.
هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

پسری ۲۴ ساله هستم. حدود چهارماه است هنگامی که شب حدودا ساعت ۱ شب میخوابم ناخوداگاه ساعت ۲ از خواب بیدار میشوم و خودارضایی میکنم. هنگامی که از خواب بیدار میشم حالتی توهمی داشته طوری که مغزم قفل شده و توانایی هیچ گونه فکری بهم نمیده تا این عمل را انجام بدم. مدام ورزش میکنم و هنگامی که خیلی خسته هم هستم این موضوع واسم رخ داده است. به روانشناس هم مراجعه کردم ولی هیچ گونه جوابی نگرفتم. عمل خودارضایی از ۶ سال پیش انجام میدادم و دو سال قبل به طور کلی ترک کردم. هنگامی که این عمل رو انجام میدهم خسته هستم، با دوستانم بدخلقی میکنم، از نظر درسی هم خیلی عقب افتادم.

1 پاسخ
مازیار شاهسون عضو سایت 6 سال قبل

به نظر من که کار اشتباهی نمیکینی که اینقدر عذاب وجدان داری
به جای عذاب وجدان، تغذیه تو درست کن و سعی کن به خودت برسی، سبزیجات و میوه، گوشت و پروتئین و لبنیات ( یه لیوان شیر قبل از خواب) بخور و سعی کن هر روز یه ساعاتی رو بری کتابخونه درس بخونی(تو خونه نباشی بهتره)
یه ساعتایی هم بذار برای ورزش …
اینجوری هم بدنتو سالم نگه داشتی هم به کارات رسیدی…اگر هم احیانا خود ارضایی کردی، خودتو نکش چون باعث میشه ارادت برای ادامه کم بشه ! اینطور نگاه کن که تو جلوی یک رابطه جنسی اشتباه رو با کارت گرفتی…
(اگه کارایی که گفتم رو انجام بدی و برای خودت وقت بذاری، واقعا بعد از یه مدت مشکلت حل میشه، الان مشکل تو اینه زیادی بهش فکر میکنی و به همین خاطر همیشه باهاش درگیری)

رفتن به نوار ابزار