خوبه قبل از ازدواج رابطه جنسی رو تجربه کنم ؟

اتاق سوال و جوابدسته بندی: مشکلات جنسیخوبه قبل از ازدواج رابطه جنسی رو تجربه کنم ؟
هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

به نظرم اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی رو تجربه کنم، چون تجربه عملیم بالاتر می ره، بعد از ازدواج می تونم همسرمو راضی نگه دارم

2 پاسخ
هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

گاها برخی از دوستان اینطور میگن که اگر قبل از ازدواجشون اگر به هر نحوی رابطه جنسی رو تجربه کرده باشن، می تونن زندگی مشترک بهتری داشته باشن، اما من به چند دلیل بهتون می گم که این حرف کاملا اشتباهه و اتفاقا طی مقالاتی که توی سایت خونمون  هم به ترجمه از روانشناسای غربی قرار دادیم، این اصل تقریبا همه جا مشترکه. 
اما دلیل اول : 
هدف شما اینه که یک زندگی زناشویی بهتر داشته باشید اما آمار ها نشون می دن که داشتن رابطه های قبل از ازدواج باعث می شه که سطح کیفی زندگی زناشویی شما پایین بیاد به این شکل که شما یا تجربیات بهتری رو چه در زمینه جنسی و یا عاطفی و چه در زمینه های دیگه با کسی تجربه کردید و ممکنه همسر شما در اون زمینه ضعف داشته باشه، همه این ها به مرور باعث می شه توجه شما به زندگی مشترک کمتر بشه و این مقایسه ها جلوی وجود یک عشق پایدار رو میگیرن.
دلیل دوم :
رفع نیاز جنسی با سایر افراد در بهترین حالت باعث میشه شما علاقه تون رو به پذیرش مسئولیت های ازدواج از دست بدید و تمایل کمتری به این امر داشته باشید و در حالت دیگه شما دچار تنوع طلبی می شید به نوعی که پس از مدتی از ازدواجتون، تمایلاتی به دیگران داشته باشید که در هر صورت باعث مشکلات زندگی مشترک شما خواهد شد.
 
در نهایت توصیه ای که می شه کرد اینه که همه عشق و محبتتون رو برای همسر آیندتون نگه دارید و بذارید اولین هم بستری شما با همسرتون اتفاق بیفته، مسلما اگر قبل از ازدواج به اندازه کافی در این زمینه مطالعه کنید، بعد از مدت کوتاهی همه مهارت های لازمه رو فرا میگیرید و نیازی به روابط قبل از ازدواج نخواهید داشت.

ناشناس 5 سال قبل

نه دوست من! 
اولا که خانما با هم فرق میکنن و هرکدوم یک شیوه برای عشق بازی دارن، پس شما تجربیاتت با بقیه خیلی برای خانومت به دردت نمیخوره.
یه سری چیزای عمومی هست که تو یک ماه اول زندگیت به دست میاری، اما بقیه ش بهونه ست که میخوای برای تجربه بری رابطه داشته باشی.
 

رفتن به نوار ابزار