دوست دارم با مرد دیگه ای جز شوهرم در ارتباط باشم.

اتاق سوال و جوابدسته بندی: مشکلات جنسیدوست دارم با مرد دیگه ای جز شوهرم در ارتباط باشم.
ناشناس 6 سال قبل

سلام.
بیش تر از ۱۰ ساله که ازدواج کردم، شوهرم طبع سردی داره و میگه به خاطر اینکه پروستاتش ورم نکنه خیلی نمیتونه باهام رابطه داشته باشه.اما من چون خیلی گرم هستم خیلی رابطه می خوام. به نظرتون چکار کنم ؟ با مرد دیگه رابطه داشته باشم ؟

1 پاسخ
هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

سلام دوست عزیز
اینطور که من متوجه شدم شما نیاز جنسی بالایی دارید در حالی که همسرتون به این مورد خیلی توجه نمی کنن…

قبل از اینکه راه حلی که به ذهن من میرسه رو بگم، بذارید ببینیم عواقب رابطه با مرد دیگه چطور می تونه باشه:
شاید در ابتدا این رابطه براتون جذاب باشه چون هم تنوعی میشه براتون و هم اینکه رابطه جنسی رو به دفعاتی که مد نظرتونه تجربه می کنید اما چه اتفاقی می افته اگر همسرتون از این موضوع خبردار بشن ؟ اگر حسی به همسرتون ندارید و براتون مهم نیست که ایشون نسبت به شما حسی داشته باشن و یا خیر، به این توجه کنید که این نوع رابطه از نظر قانون ما هم دارای مجازات هست.پس قبل از شروع این گونه رابطه، اول کمی فکر کنید و مسئولیت عواقبش که می تونه طلاق، بدنامی و … باشه رو بپذیرید.

اما بهترین راه برای شما اینه که همسرتون رو قانع کنید تن به رابطه های جنسی بیشتری بدن و برای اینکه ایشون هم راضی باشه، باید مشکلات ذهنیشو برای برقراری یک رابطه حل کنید، مثلا اگر ایشون از پروستات ترس دارن، راه های پیشگیری و شیوه های مختلف رو یاد بگیرید که ایشون بدون آسیب بتونه شما رو به لذت جنسی مد نظرتون برسونه.
اما در برخی موارد آقایون از موارد دیگه ای سرد میشن.مثل سرخوردگی های جنسی، برای مثال آقا دچار زود انزالی هستن و هربار شما این موضوع رو به ایشون متذکر میشید( یا شده اید) که باعث میشه میل فرد به رابطه کمتر بشه و … در این حالت ها هم بهتره با صحبت، شیوه های درمانی و استفاده از شیوه های مختلف رابطه جنسی، مجدد فرد رو به شور و نشاط جنسی برگردونید.

رفتن به نوار ابزار