میل جنسی شدید

هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

با سلام
پسر ۳۴ ساله هستم که میل جنسی شدیدی دارم و سالهاست از این بابت بسیار ضربه خورده ام. هم روی تحصیل و هم روابط من با دیگران و هم اعتماد به نفس و …. . من به بسیاری از سایت ها سر زده ام و دارو های گیاهی یا ورزش و تغییر سبک زندگی و همه اینها را تجربه کرده ام. در وعده غذایی یا مسائل دیگر هم همه را تجربه کرده ام اما هیچ و هیچ و هیچ تغییر حاصل نشد. تنها چیزی که انجام نداده ام اینه که هنوز پیش متخصص نرفته ام. البته تو این شهرستان همچین متخصصی اصلا نیست و باید خیلی سختی بکشم تا به یه شهر دیگه برم و مسافت هم خیلی طولانیه. عاجزانه و تکرار می کنم عاجزانه و ملتمسانه از شما خواهش دارم تا دارویی که این نیروی لعنتی را تا حد بسیار موثر (خواهش می کنم توجه کنید که بسیار موثر باشه) کم کنه بهم معرفی کنید. می دونم عوارض داره اما دیگه بریدم و عوارضش رو به جون میخرم. از راه های دیگه هم حتی با اینکه کامل و مو به مو انجام دادم اما اصلا به نتیجه نرسیدم. ازتون استدعا دارم که داروی موثر و کاری بهم معرفی کنید چون زندگی من دچار نکبت و اختلال شدیدی شده و واقعا دیگه بریدم. نیروی جنسی من بسیار شدید و غیرقابل کنترله. ازتون تمنا دارم کمکم کنید و با جوابهایی که در سایت هایی دیگه به راحتی پیدا میشه منو دک نکنید. لطفا منو به ورزش, وعده غذایی,داروی گیاهی یا هرچیز تکراری دیگه حواله نکنید. شدیدا و قلبا ازتون خواهش دارم کمکم کنید. خیلی سپاسگذارم و امیدوارم تنهام نذارید.

 

برگرفته از جناب: HM8110P

3 پاسخ
بهترین پاسخ
هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

دوست عزیز طبق مطالعه ای که من داشتم، معمولا افرادی که فکر میکنن بیشتر از حد دچار نیاز هستند، درواقع طبیعی و نرمال هستند، من اینطور حدس زدم که شاید شما یا مجرد هستید و مایلید که از گناه به دور باشید و یا متاهل هستید و دچار رفتارهای خاصی در این زمینه شدید که در صورت دوم شاید بهتر باشه با مراکز مشاوره تماس بگیرید و سوالتون رو بپرسید.
اما برخی مقالات در این زمینه هست که من خلاصه ای از اون ها رو قرار میدم و لینک اصل مقاله رو هم برای کاهش میل جنسی براتون قرار می دم :
منبع یک : http://www.livestrong.com/article/60852-lower-sex-drive/
و خلاصه ای از این منبع :
۱- رژیم غذایی تون رو حتما با سویا غنی کنید. سویا سطح تستسترونتون رو کاهش میده
۲- غذاهای کم چرب بخورید
۳- از پروتئین های حیوانی مثل مرغ و گوسفند و گوساله و .. دور بمونید
۴- به طور مرتب ورزش کنید
اما نکته مهم اینه که نباید فراموش کنید این ها به صورت فوری جواب گو نیستند و برای راه حل فوری تنها خودتون هستید که می تونید کمک کنید با دوری کردن از چیزهایی که شما رو بر انگیخته میکنه مثل افکار، فیلم ها و آهنگ ها و تصاویر و هرچیزی … سعی کنید همیشه در ذهنتون به چیز مثبتی که به شما انگیزه میده فکر کنید و پس از ایجاد آرامش درون خودتون، می تونید با خدا درد و دل کنید و چیزهایی که می خواین رو باهاش در میان بذارید.
اما یادتون باشه اگر حرارتتون بالاست برای به آرامش رسیدن می تونید از دم نوش های گل گاوزبان، به لیمو، بهارنارنج و … هم استفاده کنید.
و در آخر برخی توصیه به خود ارضایی می کنند که مزخرف ترین توصیه در این راستاست چون بسیار آسیب زننده به روح و جسم شماست. در همین راستا یک مقاله انگلیسی دیگه در زیر قرار میدم که چون خیلی طولانی می شد، خلاصه شو اینجا ننوشتم و اگر بخواین اینکارو انجام خواهم داد.

منبع ۲
موفق و پیروز باشید

رفیق 7 سال قبل

ممکنه از لحاظ بدنی دچار پرکاری یکی از اندام ها یا هورمون ها باشی…بهتره اول به دکتر مراجعه کنی …گزینه بعدی همه میگن ازدواجه که درست هم هست،اما نظر شخصی من اینه اگه نتونی کنترلش کنی، تا ابد اسیر و برده ش می شی

یه نفر 5 سال قبل

سلام .به نظر من شما باید حتما با شخصی رابطه جنسی داشته باشی.اگر شرایط ازدواج دائم نداری، میتونی ازدواج موقت کنی که اتفاقا با سرچ تو اینترنت میتونی سایت یا جاهایی که این کارو انجام می دن پیدا کنی.
ولی دقت کن که میل جنسیت باعث نشه بری با یکی که از لحاظ عقلانی نمیپسندی ازدواج دائم کنی که بعد از یه مدت حتما پشیمون میشی و ۲ تا زندگی رو خراب میکنی…

رفتن به نوار ابزار