ندیده بهش علاقه مند شدم

یه عاشق 7 سال قبل

سلام، دیدم یکی از سوالایی که خیلی رایجه، علاقه هاییه که تو دنیای مجازی ایجاد میشه، گفتم سوالای نمونه ای تو این زمینه بپرسم شاید جوابای خوبی براش داشته باشید.ممنون  

  سلام. من دختری هستم ۲۸ ساله و مجرد و از نظر تحصیلات و اوضاع مالی در سطح خوبی هستم. ولی با وجود داشتن روابط اجتماعی خوب و خانواده خوب احساس تنهایی میکنم. یعنی نیاز به یک هم صحبت با جنس مخالفم دارم. چند ماه پیش ما پسری آشنا شدم . و من با برادرش همکار بودیم با تعریفی که از برادرش میکرد من ندیده به او علاقه مند شدم. این آقا در خارج از کشور زندگی میکند و از نظر اعتقادی پسر مقیدی است . ازطریق گوگل چت و لینکد این با هم آشنا شدیم و من خودم را معرفی کردم . خیلی خوشحال شد با هم دوست شدیم چند بار با هم چت کردیم و ایمیل دادیم . موضوع آن در باره تحصیل در خارج از کشور بود و زندگی در آنجا وکمی هم در باره عقاید و خصوصیات اخلاقی خودمان. تا اینکه کم کم دفعات ایمیل و چت کردنمون کم شد و الان یه مدتیه که با هم ارتباط نداریم. با اینکه تا حدودی مطمئنم که ممکنه با کسی اونجا دوست شده باشه ولی باز هم هنوز از ذهنم بیرون نمیره. من این آقا رو ندیدم ولی با توجه به اینکه پسر معتقدیه احساس میکنم به درد زندگی مشترک بخوره. من ندیده بهش علاقه مند شدم. ولی نمیدونم که او هم این احساس رو داره یا نه. دوست بودن با دختری در خارج از کشور و مقید بودن به محرمات از طرف دیگر یه پارادوکسی را بوجود آورده. معلوم نیست کی بیاد ایران که من خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمش و با او آشنا بشم. هم بهش علاقه مندم هم یه کم دو دلم. من واقعا نمیدونم چی کار کنم. آیا به انتظارش بمونم و یا اینکه کلا از ذهنم بیرون کنم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید.

4 پاسخ
مازیار شاهسون عضو سایت 7 سال قبل

دوست عزیز شما دارید بر اساس خصوصیاتی که از ایشون تو ذهنتون ساختید قضاوت میکنید. مسلمه که ایشون با این تصویر ذهنی شما ممکنه فرق کنه و همونطور که حتما شنیدید آقایون با چشم عاشق میشن و در کل به کسانی که میبینن وابسته میشن. پس شاید بهتر باشه این تصویر ذهنیتون رو یکم واقعی تر کنید که ایشون ممکنه چقدر خوب باشه و … 
البته بر اساس تجربه شخصی، کسانی که خارج از کشور زندگی می کنن، ارتباط هایی مشابه با ارتباط با شما رو خیلی جدی نمیدونن و براشون گاها یا حکم یک نفر روی نیمکت ذخیره ها رو داره و یا کلا در حد یه دوستی معمولیه.
از طرف دیگه من فکر میکنم چون شما نیاز به یک همدم دارید، وجود این بنده خدا باعث شده همه مهر و عاطفه تون رو روی ایشون متمرکز کنید که خودش ناخودآگاه باعث این وابستگی شده. اگر فکر می کنید واقعا نیاز به یک همدم دارید، سعی کنید همه جوانب اون رو بسنجید که خدای نکرده به مشکل نخورید

یه عاشق 7 سال قبل

سلام
من درباره مسئله ای که قبلا مطرح کردم میخام مشاوره بگیرم. اون آقایی که بهش دل بسته بودم و خارج از کشور زندگی میکرد شنیدم داره ازدواج میکنه. این مسئله ذهن منو به خودش مشغول کرده. این آقا از ازدواج خوشش نمیومد و میگفت که ریسکش بالاست یک دفعه که خبرشو شنیدم داره ازدواج میکنه شوکه شدم. خیلی ناراحتم و دپرس . همش به خودم میگم که شاید قسمتت این نبود فراموشش کن ولی هر کاری میکنم نمیتونم . حوصله ندارم. من به هر کی فکر میکنم قسمتم نمیشه اینم یکیش. البته یک طرفه عاشقش نمیشم ولی یه ذهنیتی را بوجود میارن که آدم باور میکنه که بهت علاقه دارن . لطفا منو راهنمایی کنید . نمیدونم قسمت هر چیه همونه. همش میگم بازم شاید یه اتفاقایی بیفته که آخرش قسمت من بشه. چون خیلی شده که طرف تا پای ازدواج پیش رفته ولی بهم خورده و قسمت یکی دیگه شده. چون پسر خاله منم این جوری شده بود .

هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

در همین راستا مقاله ای منتشر کردیم که به چه جور آقایونی دل نبندید که با کلیک بر روی اینجا می تونید اون رو مطالعه کنید.
همچنین در پاسخ به شما، همیشه از ورود به یک رابطه نیت خودتون رو مشخص کنید و البته این رو هم بدونید که برای آقایون، خانم هایی که به نظر دنبال شوهر هستن، کمتر جذاب به نظر می رسن و از طرفی اگر شما به اون فرد وابسته بشید در حالی که مطمئن نیستید ایشون هم به شما علاقه داره ( چون فقط طی خیالات خودتون اون رو علاقه مند فرض کردید ) نهایتا یک شکست عاطفی خواهید داشت.
لذا حتما دقت کنید که یک رابطه اگر قراره شروع بشه، به شیوه ای اصولی شروع بشه، شما شان خودتون رو حفظ کنید، با اون فرد خیلی صمیمی نشید و وارد فاز احساسی نشید، اگر حرفی از سمت ایشون مطرح شد، بهش بفهمونید که چون ایشون تو یک رابطه جدی با شما نیست، شما نمیتونید همه احساستون رو براش خرج کنید و زمانی هم که اون بنده خدا به شما ابراز علاقه کرد، سعی کنید احساستون رو تمام در اختیارش نذارید و ایشون رو به سمت ازدواج و یا رابطه ای مستحکم تر ( که خانواده ها ازش با اطلاع هستن ) سوق بدید.
موفق باشید

مازیار 5 سال قبل

توی دنیای مجازی خیلی کم پیش میاد کسی خود واقعیش رو نشون بده
معمولا همه در بهترین حالت فقط از خوبیاشون میگن(بگذریم که یه عده فقط دروغ میگن و یه شخصیت داستانی از خودشون میسازن)
سعی کنید به کسی تا وقتی از نزدیک برخورد و رفتارش رو ندیدید و باهاش نشست و برخواست نکردید اعتماد نکنید

رفتن به نوار ابزار