چطور با همسرم آشتی کنم ؟

اتاق سوال و جوابدسته بندی: ازدواجچطور با همسرم آشتی کنم ؟
ناشناس 6 سال قبل

سلام.بعضی وقت ها سر موضوع های الاکی با شوهرم به مشکل می خوریم، چطور می تونم کاری کنم که هم آشتی کنیم و هم غرور من حفظ بشه ؟
ممنون

1 پاسخ
مازیار شاهسون عضو سایت 6 سال قبل

سلام 
اگر شما مقصر این مشکل هستید، خب خیلی خوبه که می خواین آشتی کنید، هرچند که اگر نبودید هم باز خوب بود چون نشون میده برای زندگی تون و عشقتون ارزش قائلید.
قبل از اینکه راهکارایی که به ذهن من میرسه رو بگم، باید بگم توی رابطه ها حتی اگر فکر می کنید فرد مقابل اهل این نیست که گهگاهی پیش قدم بشه و عذرخواهی کنه یا از دلتون در بیاره، بازم اگر زندگی و عشقتون براتون مهمه، شما پیش قدم بشید چون دوری ها و قهر های بلند مدت منجر به سرد شدن رابطه ها میشه و سرد شدن یک رابطه آخر خوبی نداره !
اما راه هایی که می تونید شروع کنید خیلی به فرد مقابل بستگی داره، اینکه به چه چیزهایی حساسه، مثلا براش غذای مورد علاقشو درست کنید، یکی از لباساتون که اون دوست داره رو بپوشید، بیشتر بهش محبت کنید، سعی کنید به حرف بکشیدش(البته نه به زور و آروم آروم )
بهش لبخند بزنید و … 
اگر مشکل خیلی جدی تره، از کسانی که روی همسرتون نفوذ دارن بخواین باهاش صحبت کنن و سعی کنید بعد از آشتی با گرمای محبت فضای عاطفی رو به حالت خوبی برای فرد مقابل در بیارید.
 

مازیار شاهسون عضو سایت پاسخ داده شده 6 سال قبل

اگر دوستان دیگه هم نظراتشون رو بذارن خیلی عالی می شه

رفتن به نوار ابزار