چطور به یه پسر بفهمونیم بهش علاقه داریم

اتاق سوال و جوابدسته بندی: سوال در زمینه با دوستی و رابطهچطور به یه پسر بفهمونیم بهش علاقه داریم
ناشناس 6 سال قبل

من نیاز به یه راهنمایی دارم. میتونین بهم بگین چطور میشه به پسری فهموند که دوسش دارم و اینو چطور میتونم ثابت کنم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

از سوالات رایج

2 پاسخ
علی 6 سال قبل

از یکی از دوستای نزدیکت بخواه که اگر با یکی از دوستان اون پسر آشناست، اسم تو رو توی ذهن اون پسر بندازه…اگر نه هم که اون دوستت (یا کلا هر فردی که بهش اعتماد داری) خودش طوری که پسر متوجه نشه، به پسر بگه مثلا چقدر شما ۲ تا بهم میاید یا مثلا به پسره بگه عه شما هم این چیز رو دوست دارید، فلانی هم همینطوره…..هرچند که باید اون رابط فرد مورد اعتمادی باشه و همه مراحل طوری پیش بره که پسر شک نکنه

هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

سلام
دوست عزیز اول باید مشخص کرد که شما چقدر اون فرد رو میشناسید و چقدر فکر میکنید اون پسر باطنا (و نه فقط از لحاظ ظاهری ) شبیه به فرد مورد نظر شماست.
اگر بتونید این موضوع رو عاقلانه بسنجید(یعنی به دور از احساس) خیلی جلو خواهید بود.چون حتی ممکنه بفهمید که اون ارزش وقت گذاشتن نداره و یا بفهمید که این ارزش رو داره و صد البته با دقت نظر بیشتر به رفتار اون فرد متوجه تمایلات و علایق اون پسر خواهید شد.
اما من به شخصه با اصل سوال شما مخالفم، شما نباید به یه پسر نشون بدید که دوستش دارید، بلکه باید نوعی رفتار کنید که توجه و علاقه اون به شما جلب بشه. برای اینکار هم کافیه اون فرد متوجه بشه که بخش زیادی از معیارهاش توی شما وجود داره که این رو می تونه توی رفتار شما با خودش و بقیه ببینه و یا به صورت کاملا غیر مستقیم، عده ای از افراد دیگه بهش این مورد رو متذکر بشن.
یادتون باشه آقایون به طور معمول جذب خانمایی میشن که دست نیافتنی تر باشن…به خاطر همین حتی اگر ابراز علاقه ای هم مشاهده کردید، سریع خودتون رو نبازید و اصطلاحا با دست پس بزنید و با پا پیش بکشید یعنی بد برخورد نکنید، احترام بذارید، سربسته محبت کنید اما تا زمانی که اون فرد به صورت جدی قدم پیش نذاشته( که به نظر من این مورد فقط خواستگاری و در جریان بودن خانواده هاست ) اوج محبتتون رو بهش نشون ندید….یادتون باشه آقایون اگر اهل خانواده باشن که سریع به ازدواج فکر میکنن وگرنه که فقط برای رفع نیازشون به شما نزدیک خواهند شد و به محض سیراب شدن، تضمینی برای موندگار شدنشون نخواهد بود!

رفتن به نوار ابزار