چطور دوست پسرمو برای ازدواج راضی کنم

اتاق سوال و جوابدسته بندی: سوال در زمینه با دوستی و رابطهچطور دوست پسرمو برای ازدواج راضی کنم
ناشناس 6 سال قبل

سلام.
من مدتیه با یه پسر که سطح خانوادشون خیلی بالاتر از ماست آشنا شدم.اوایل رابطه مون خیلی خوب بود، ولی الان همش بینمون دعواست و اون خیلی مرموز برخورد میکنه انگار نه انگار که من دوست دخترشم .اما به نظرم اگر واقعا دعواهامون که معمولا سر چیزای الکیه حذف بشه، ما اختلافی نداریم و میتونیم با هم باشیم.
به نظرتون چکار کنم که راضی بشه برای ازدواج.
ممنون

1 پاسخ
هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

سلام
به نظر من، اینکه میگید مرموزه و این ناسازگاریاتون خیلی مشخص داره اینو نشون میده که شما با هم تطبیق ندارید.
به نظرم با خودتون صادق باشید، اگر اون فردی بود که در حد ازدواج و همراهی همیشگی شما رو دوست داشت، اولا در این زمینه اقدامی میکرد، دوما شاید باشما صداقت بیشتری می داشت.
در هر صورت هرطوری که رابطه شما داره پیش میره، اگر همین الان نتونید این بحث هاتون (که از نظر خودتون کوچیکه) رو کنترل کنید، بعد از ازدواج ممکنه این بحث ها خیلی بیشتر بشه (ممکنه منشا بعضی از این بحثا حل بشه اما یادتون باشه که شما به این روال عادت کردید و اصطلاحا روی تون به روی هم باز شده) که اگر هم شما برای کاهش بحث ها کوتاه میاید، ممکنه یک توقع دائمی برای اون بشه و کوتاه اومدن براش به مرور سخت بشه چون عادت کرده شما از بحث ها کوتاه بیاید.
در نهایت اگر اون فرد ارزشش رو داره، اول اینکه سعی نکنید خودتون رو بهش تحمیل کنید، بهش فضا بدید، ارامش داشته باشید و خودتون رو به حد کافی قوی نشون بدید که بتونه روتون حساب کنه و البته طوری هم نباشه که فکر کنه به هر قیمتی میتونه شما رو داشته باشه(این به معنای اینه که گاها باید برای خودتون وقت بذارید بهش این فرصت رو بدید که ازتون خبر بگیره که اگر نگیره به این معنیه که به شما فکر نمیکنه و خب شاید بهتر باشه شما هم همینکارو بکنید)
سعی کنید اهداف اون پسر رو پیدا کنید، باهاش هم مسیر بشید و طوری براش باشید(با حفظ فاصله ای که گفته شد) که به شما فکر کنه.
توصیه میکنم کتاب شازده کوچولو رو هم بخونید.
فقط دقت کنید، قبل از هرچیزی با خودتون صادق باشید، آیا اون کسیه که میتونه شمارو خوشبخت کنه؟ بهتون آرامش بده ؟ اهدافتون با هم یکیه؟ شما اون رو واقعا فقط به خاطر شخصیت، رفتار و خصوصیات معنوی خوبش میخواین و اون هم شما رو؟

رفتن به نوار ابزار