چون دوستم داره، میخوام باهاش رابطه جنسی داشته باشم…

اتاق سوال و جوابدسته بندی: سوال در زمینه با دوستی و رابطهچون دوستم داره، میخوام باهاش رابطه جنسی داشته باشم…
هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

یکی از بزرگترین مشکلات دختران جوان امروزی، داشتن رابطه با پسرهاییه که فکر میکنن عاشضشون هستن…در همین زمینه سوال و جوابی مطرح شده :
پسری رو دوست دارم که بهم میگه عاشقمه و من همسرش هستم. چون اون من رو دوست داره و من هم همینطور و اینکه قراره ازدواج کنیم و اینکه پسر خوبی هم هست، می خوام با هم رابطه جنسی داشته باشیم.

2 پاسخ
هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

دونستن یک موضوع در رابطه با آقایان خالی از لطف نیست. قبل از ازدواج، مهمترین علتی که باعث میشه یک پسر جذب یک دختر بشه، مسئله جنسیه و جاذبه های جنسی یک دختر محرک های اولیه پسر هستن! در نتیجه یک پسر پس از ورود به یک رابطه همیشه تشنه رسیدن به هدفش خواهد بود و در این راه ممکنه فداکاری هایی هم برای شما بکنه اما پس از این که شما اون رو به هدفش برسونید و باهاش رابطه برقرار کنید، اون رو به خواسته اصلیش رسوندید و در واقع در یک رابطه سست ( چون شما همسر هم نیستید ) یکی از دلایل موندن پسر رو ازش گرفتید ( که همون نیاز جنسیشه ) … البته این خیلی به فرهنگ خانواده ها ربط داره، در کشور ما بیشتر آقایان به خاطر داشتن خانواده های مذهبی و یا فرهنگ غالب کشور، علاقه ای به ازدواج با دوست دخترشون ندارن و به خصوص اگر بدونن که این دختر رابطه جنسی ای ( هرچند با خود اون پسر ) هم داشته! پس اگر در فرهنگ شما و اطرافیان شما و احتمالا همسر آینده شما( که معمولا از بین افرادیه که شبیه به فرهنگ شما هستن ) داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج یک امر ناپسند محسوب میشه، سعی کنید به احساسات خودتون غلبه کنیدو از پسر بخواید اگر نیازی داره، قدم جلو بذاره و از راه قانونی و شرعی اقدام کنه.

هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

یکی از اتفاقاتی که این روزها خیلی می افته، وابستگی عاطفیِ دختر و پسرهاییه که به هم دل میبندن و تو همین دلبستگی تصمیم میگیرن که با هم ازدواج کنن…خب طبیعیه که بعد از مدتی با هم بودن میل به رابطه جنسی هم داشته باشن.اما چیزی که مهمه اینه که تصمیم برای ازدواج باید بر اساس عقل و احساس گرفته بشه وگرنه اگر بر اساس احساس باشه، حستون سعی میکنه همه چیز فرد رو خوب و منطقی جلوه بده و در نتیجه بعد از مدتی که رابطه شکل عادی تری به خودش بگیره و آتیش عشق کمتر بشه، اختلاف ها بیشتر میشن.
برای این موضوع شما ببینید که آیا واقعا در فرهنگ خود شما و خانواده تون، داشتن رابطه چیز حل شده ایه ؟ یا شما دارای یک خانواده سنتی هستید و در حالت عادی اگر با این فرد نبودید، خودتون ترجیح میدادید طبق یک فرهنگ سنتی-مذهبی ازدواج کنید یا نه براتون مشکل نداره که همسر آینده تون رابطه جنسی داشته باشه ؟ 
پرسیدن این سوالا از اون جهت خوبه که اگر بعد از عادی شدن رابطه، شما دو نفر تصمیم به جدایی گرفتید، بدونید که رابطه جنسی آسیب زیادی به ازدواج آینده تون میزنه یا خیر و اینکه آیا اصلا خانوادتون این فرد رو به عنوان همسر شما میپذیرن یا خیر؟
 

رفتن به نوار ابزار