خونمون چطور ساخته شد؟

وب سایت خونمون اول از سال ۱۳۹۳ شروع به کار کرد. ایده اولیه این سایت، تولید محتوا بود و از اونجا که تیم ما در اون زمان در زمینه تولید محتوا فعال بود، قرار بود که یک رسانه محتوایی خوب با محوریت های فرهنگی-اجتماعی(چیزایی که به درد زندگی روزمره همه مون بخوره) ایجاد کنیم.

اما اول اینکه سایت اولیه مون به خاطر ضعف طراحی هک شد و دوم اینکه اون تیم محتوایی از هم جداشدن!

پس دوباره از حدود یک سال بعد، سایت دوباره طراحی شد و این بار هدفمون اشتراک گذاری تجربه های تلخ و موفق بود که بتونیم همه با هم نقشی برای حل مشکلات روزمره داشته باشیم.

طراح سایت تیم MendMind.ir هست که البته به نوعی متعلق به مازیار شاهسون، مالک اصلی این وب سایت حساب میشه.

مازیار شاهسون (سردبیر خونمون) رو هم از آدرس وب سایتش: Maziarshahsavan.ir میتونید بشناسید.

بعضی وقت ها ما با سوالات خیلی فنی و پیچیده ای روبرو میشیم، اول باید بگیم که ما هنوز روانشناس و مشاور به صورت دائم کنار خودمون نداریم و فقط برای برخی سوالات پیچیده، از افرادی که در این زمینه میشناسیم راهنمایی میگیریم. همینطور از اونجا که اینجا محل اشتراک تجربه هاست، ممکنه تجربه برخی از همراهان خونه برای فرد دیگه ای کارآمد نباشه و لازم باشه شما خودتون به مشاور و یا فرد متخصصی مراجعه کنید.

خلاصه ما همه تلاشمون رو میکنیم که اینجا رو پابرجا نگه داریم، ارتقا بدیمش و یه عالمه ایده قشنگ رو توش اجرا کنیم که این اتفاق فقط با همراهی و همکاری همه افرادی که کمکی از دستشون بر بیاد محقق میشه.

شما می تونید به این شیوه ها با ما در ارتباط باشید:

ارسال ایمیل به: salam@khunamun.ir

ارسال پیامک به : ۳۰۰۰۷۹۵۷۹۵۷۷۷۷

درج نظر و …

ارادتمند همه شما

خونمون

رفتن به نوار ابزار