راهکارهایی برای گرم شدن رابطه زناشویی و ارضای همسرتون

ارضا شدن خانم ها با آقایون خیلی فرق داره، در اغلب اوقات آقایون به راحتی و سریع تر از خانوم ارضا میشن و بعد از ارضا شدن دراز میکشن و می خواین و همسرشون رو فراموش میکنن!! البته آقایون مهربون و فداکاری هم هستن که سعی میکنن همسر خودشون رو راضی کنن اما چون راهشو بلد نیستن به بیراهه میرن و نهایتا همسرشون ممکنه به اوج لذت نرسه

برای همین یک مقاله از menshealth براتون ترجمه کردیم به شرح زیر:

۱از ابتدای روز حواس خانمتون(شریکتون) رو ببرید به سمت رابطه جنسی و با ارسال پیامهایی که میدونید دوست داره و کمک میکنه بر انگیخته بشه، برای شب آماده ش کنید.

۲اگه قراره رابطه رو مثل مسابقه با سرعت تموم کنید بهتره برید و پوزیشن های مخصوص به عجله ای ها رو ببینید ! اما

برای یه رابطه قشنگ باید آروم باشید و با صبر جلو برید! خودتون رو کنترل کنید و سعی کنید فضا رو برای همسرتون آروم و اون رو به رابطه نزدیک کنید.

برای مثال اول تیشرتش رو در بیارید و سپس برید سراغ شلوار … بعد شروع به ماساژ پاها و کنید و کل پا رو به نرمی ماساژ بدید و از بالا به پایین برید و از پایین به داخل ران و البته فقط ران ! وقتی سوتین رو دراوردید میتونید این قسمت رو هم با لیسیدن و ماساژ آماده کنید.

۳لطفا از لباس زیر های پاره، کثیف، مامان دوز و … استفاده نکنید! لباس زیر جذاب و سکسی تهیه کرده و بپوشید و از عطرهای خوش بو استفاده کنید.

۴ازش بپرسید چی بر انگیخته اش می کنه و  شهوتش رو بیشتر میکنه. این باعث میشه شریکتون بدونه که شما برای راضی کردنش اهمیت قایلید و هم اینکه نقاط حساس و شیوه های تحریک افراد مختلف با هم فرق میکنه و شما کلید های برانگیختن شریکتون رو می تونید از خودش بگیرید.

۵روی کیفیت کار کنید نه کمیت!‌سعی کنید یک رابطه با کیفیت و به یاد موندنی داشته باشید تا تعداد زیادی رابطه که فقط با هدف ارضا شدن انجام میشن. مثلا وقتی ماساژش میدید، میتونید باسنش رو بوس کنید و از اندامش تعریف کنید.

۶هم تحریک کنید و هم عقب بکشید!

وقتی به نقطه حساس رسیدید و کلیتوری رو ماساژ دادید و یا با زبون باهاش بازی کردید، عقب بکشید و اجازه بدید شهوت ایشون دو چندان بشه، تو این فاصله می تونید بخش های دیگه رو تحریک کنید و دوباره برگردید سراغ کلیتوریس. این فرایندو چند بار تکرار کنید تا زمانی که احساس کنید حسابی ایشون رو برانگیختید.

۷سعی کنید:

تمام نقاطی که شریکتون روش حساسه و با تحریک اونا احساس شهوت بیشتری میکنه رو پیدا کنید!

اینطوری در هر بار سکس با مرور مواردی که تا الان گفتیم و تحریک نقاط حساسی که از شریکتون پیدا کردید (از رفتار شریکتون مشخص میشه که چه قسمت هایی بیشتر روش تاثیر گذاشته و یا می تونید از خودش بپرسید که کدوم قسمت ها حس بیشتری براش داشته) مثل گردن،‌ شکم، کمر، ران، لب ها ، لاله گوش و … شریکتون رو سریع تر به بالاترین حد تحریک برسونید.

ترجمه و بومی سازی : سایت خونمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

رفتن به نوار ابزار