این خونمون چیست که عالم …..

سلام خانواده مهربون خونمون

حرف زدن درباره خیلی چیزا ساده نیست… بعضی وقتا لازمه که از مشکلاتی که تو خونه، دانشگاه، محیط کار و هرجای دیگه ای که برامون پیش میاد با یکی صحبت و مشورت کنیم، بعضی وقتا فقط لازمه درد و دل کنیم و بعضی وقتا می تونیم با گفتن تجربیات موفقمون، به بقیه کمک کنیم که مثل ما حس های خوب رو تجربه کنن پس اگر یه زندگی شاد و موفق هدفیه که شما دارید، به خونمون خوش اومدید

هدف خونمون اینه که دور هم جمع بشیم و به جای تلاش یک نفر، تبدیل به صدها و هزاران نفر بشیم و با کمک این دنیای مجازی برخی از مشکلات واقعی موجود رو حل کنیم … البته ازونجا که زورمون به بقال سرکوچه هم نمیرسه، تنها چیز و البته یکی از مهم ترین زمینه هایی که می تونیم با هم حلش کنیم، مشکلات خانوادگی و اجتماعی هستن.

حالا حتما می پرسید چطوری ؟

(اگه هم نپرسیدید تورو جون نویسنده بپرسید که ضایع نشه)

سوال و جواب !!! بله به همین راحتی! اینجا هم خونه ای هایی که به هر نوعی با هر مشکلی روبرو هستن می تونن سوالشون رو بپرسن تا بقیه هم خونه ای ها بر اساس تجربیاتشون کمکشون کنن… البته متخصصینی هم تو این زمینه داریم که اگه سوالی خیلی حاد باشه حتما با راهنمایی هاشون کمکمون می کنن.


در نهایت اینکه هر نظری، پیشنهادی، انتقادی، مشتی، لگدی و … رو به جااان دل پذیراییم. شما می تونید برامون نظر بذارید، بهمون میس کال بندازید، ایمیل بزنید، تو تلگرام پیام بدید و ….

اینم ایمیل : salam@khunamun.ir

تلگرام : @khunamun_admin

پیامک : ۳۰۰۰۷۹۵۷۹۵۷۷۷۷

ارادتمند همه بزرگان و هم خونه ای های عزیزمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

رفتن به نوار ابزار