خواستگارم رابطه جنسی زیادی داشته…چکار کنم ؟

اتاق سوال و جوابدسته بندی: خواستگاریخواستگارم رابطه جنسی زیادی داشته…چکار کنم ؟
ناشناس 6 سال قبل

با آقای ۲۸ ساله ای آشنا شدم که ایشون تموم گذشته اش رو برام تعریف کرده اینکه ۸ سال با دختری دوست بوده و در طول این مدت  باهاش رابطه مقعدی داشته و یکبار هم با زن مطلقه ای که از اقوام نزدیکش بود رابطه جنسی داشته. معتقده که خیلی صادقه و به خاطر همین همه چیزو بهم گفته.خودم ۲۲ سالمه و رابطه ای نداشتم به خاطر همین گذشتش اذیتم میکنه از طرفی هم بهش علاقه دارم نمیدونم ازدواج با این فرد درسته یا نه!!؟؟و اینکه چقدر میتونه متعهد باشه!و سوال آخرم اینه که در انتخاب شریک زندگی چقدر باید به گذشته ای که داشته اهمیت بدیم.

1 پاسخ
هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

سلام
به نظرم اول به خودتون نگاه کنید، چقدر می تونید با این موضوع کنار بیاید؟ حتی اگر امروز هم این مسائل رو دور بریزید، ممکنه بعدا و در مواقع حساس توی زندگی مشترک باعث بی اعتمادی بشه و یا ممکنه شما نتونید کامل این مورد رو فراموش کنید و این باعث خیلی ناراحتی ها و در نتیجه بحث هایی باشه که از روی ناراحتی های درونی شما بروز می کنه .
اما بابت اینکه ایشون صداقت به خرج داده باید بگم حتما دقت کنید که ایشون چقدر از گذشته ش پشیمونه ؟ آیا روابط جنسی رو حق خودش میدونسته؟ اگر اینطوره حتما درباره میزان وفاداری ایشون تحقیق کنید چرا که ممکنه بعد از ازدواج هم تمایل به تجربه کردن رابطه با سایرین داشته باشه.(هرچند که همیشه میبایست استثنا رو در نظر گرفت و اون هم از میزان تعهد افراد به خانواده و اطرافیاشون مشخص میشه که بعد از ازدواج چقدر به همسرشون می تونن متعهد باشن)
برای سوال آخرتون هم یک جواب می تونم بهتون بدم : شخصیت هر فرد در زمان حال ساخته شده توسط گذشته اون فرده ! پس گذشته هر شخص، شناسنامه اون خواهد بود!

رفتن به نوار ابزار