دفاعیه: کسانی که احساس می کنند در رای گیری رای می آوردند فقط اجازه دفاع از خود و آوردن استدلال هایی برای تبرئه خود دارند. در این زمان کسانی که افراد دیگر را متهم کنند متخلف محسوب می شوند.
تک رای: کسانی که احساس می کنند کاملا به مافیا بودن یک نفر مطمئن هستند در این زمان نام این فرد را به عنوان تک رای اعلام می کنند.
کسانی که نیستند: اگر کسی مورد ظن باشد اما شما با احتمال خیلی بالا احساس می کنید دوستان پلیستان در حال اشتباه هستند می توانید در این زمان بگویید که شخص مورد نظر یا حتی خود شما جزو گروه مافیا نیستن.
استدلال: در این زمان بازیکنانی که احساس می کنند نسبت به روند بازی تحلیل خاصی دارند و می توانند به روند بازی کمک کنند بدون متهم کردن افراد می توانند استدلال های خود را از جریان بازی اعلام کنند.
البته توجه به این نکته هم باید داشته باشید که در این زمان ها مافیا هم می توانند با صحبت های خود برای منحرف کردن اذهان عمومی استفاده کنند. دادن این زمان ها به نظر شخصی گاد بستگی دارد و ممکن است گاد هیچ کدام از این زمان ها را در نظر نگیرد. سپس گاد اعلام می کند که زمان رای گیری است. شما باید اسم شخصی که مظنون هستید را تایپ کنید و بعد از نمایان شدن عبارت “استارت” یا “شروع” از طرف گاد در زمان محدود، اسم خود را بر روی صفحه اصلی ریدکال ثبت کنید. در صورتی که شخصی توسط بیش از نیمی از افراد مظنون شناخته شود به صورت مستقیم از روند بازی حذف شده و نقش آن اعلام می شود. در صورتی که شخصی این تعداد رای را کسب نکند رای گیری بین کسانی که بیشترین رای را دریافت کردند تکرار می شود و برای این کار به این افراد اجازه دفاع داده می شود، رای گیری مجدد فقط بین این افراد برگذار می شود و گاد بازی به هر شخص آیکون خاصی را نسبت می دهد و شما موظف هستید یکی از این آیکون ها را به عنوان رای خود اعلام کنید.

2 thoughts on “آموزش و معرفی بازی دورهمی مافیا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

رفتن به نوار ابزار