f.h 6 سال قبل

سلام. من یه دختر نوجوان و مجرد هستم که به شدت دچار عشق یه طرفه شدم . همش فکر میکنم کسی رو که میخوام به شدت منو دوست داره و عاشقمه. درحالیکه جواب خودم نسبت بهش کاملا منفیه. این موضوع برام خیلی خطرناک شده حتی کم کم دارم به همه کسانی که جنس مخالف هستند و من دوستشون دارم این حسو پیدا میکنم. حتی یه فردی رو که نه منو میشناسه و نه میدونه من کیم . خواهش میکنم منو از دست این عشق یک طرفه نجات بدین.

1 پاسخ
هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

دوست عزیز سلام.
اول از همه توصیه میکنم این افکار رو بریز بیرون چون بخش زیادی از اون ها تصورات ذهنی خود تو هستن.ضمن اینکه حتی اگر آقایون اطرافت هم تورو دوست داشته باشن، به معنای عشق و عاشقی نیست، عشق اون ها به تو میتونه شبیه علاقه تو به خواهر کوچکترت، یکی از هم کلاسی هات و … باشه. پس سعی کن خیلی حساس نباشی و با خیال راحت زندگی تو بکن، مشکلی پیش نمیاد.
اما اگر فکر میکنی داری دچار وسواس میشی و حس میکنی همه به شدت عاشقت هستن، باید با مشاور(روانشناس) یک صحبت داشته باشی چون گاها ذهن دچار نوعی اختلال میشه که بهش میگن mephobia (می فوبیا) به معنای اینکه فرد فکر میکنه همه به شدت عاشقش هستن و از عشق ممکنه براش بمیرن….
میتونی برای آشنایی بیشتر با این اختلال هم لینک های زیر رو ببینی:
http://plague.blogfa.com/post-4.aspx
 
در کل من فکر میکنم تو دچار هیچ اختلالی نیستی اما بیش از حد خیال پردازی میکنی، برای اینکه این مشکل رو حل کنی به نظرم اول بهتره کمی با اطرافیا بیشتر صحبت کنی، دوستان صمیمی داشته باشی، اگه برادر داری بیشتر باهاش حرف بزن ( یا آقایون اطرافت) که دید بهتری نسبت به آقایون پیدا کنی.
 

رفتن به نوار ابزار