صحبت درباره مسائل جنسی – بانوان

اتاق سوال و جوابدسته بندی: ازدواجصحبت درباره مسائل جنسی – بانوان
هم خونه عضو سایت 7 سال قبل
سلام
من ٢٥سالمه و در شرف ازدواجم تا بحال رابطه جنسي رو تجربه نكردم ولي خيلي برام مهمه شوهرم هات باشه و اندازه آلتش كوچك نباشه چطور ميتونم اينو با خواستگارم مطرح كنم ك بد نباشه؟
-از جمله پرسش های گردآوری شده-
4 پاسخ
ناشناس 7 سال قبل

به نظر میرسه شما خیلی فیلم نگاه کردی که یه همچین چیزایی برات مهمه،اول بگم که اگر این موضوع خیلی برات مهمه باید بدونی کیفیت رابطه به اندازه آلت فرد مقابل نیست به اینه که اون تو رابطه به تو اهمیت بده،باهات معاشقه کنه و بتونه نیازتو برطرف کنه و این از یه جوون بی تجربه بر نمیاد! مگه اینکه هردو با هم آموزش های لازم رو ببینید و البته اون بهت علاقه واقعی داشته باشه.
بعدشم تو بعد از ۶ماه اول زندگی که نیازت به حد تعادل برسه نیاز داری با کسی باشی که بهش تکیه کنی کسی که یه زندگی خوب برات محیا کنه،پس سعی کن به جای اینکه ملاکت شخصی مثل یه پورن استار باشه،یه آدم معقول باشه.
د نهایت میتونی از طرفت راجع به تمایلاتش و یا اینکه چقدر احساساتیه به یه شیوه هوشمندانه سوال کنی که قبل ازدواج خیالت راحت باشه.
امیدوارم فرد درستی رو انتخاب کنی.

Ftm 7 سال قبل

به نظر می رسه واژه هایی مثل گرم مزاجی، سردمزاجی و… که دغدغه ذهنی جوانان آماده به ازدواج ما شده است توهمی بیشتر نباشد که در ذهن ما ساخته اند چون جوانی که تا حالا هیچ ارتباط جنسی رو تجربه نکرده و اصلا خودش رو نمیشناسه(نمیدونه برخوردش تو رابطه چه جوریه) چیطوری میتونه تشخیص بده که گرم مزاجه(اون الان تنها متوجه نیازش شده و به قولی این نیاز بیدار شده و چون تا حالا تجربه نداشته الان تشنه است) شاید اصلن اینطوری که فک میکنه نباشه تو رابطه بلکه برعکس اصلن خوششم نیاد زیاد…(البته چیز ثابتی نیست بستگی به شرایط مختلفی داره) اما آن چیزی ک بیشتر روانشناسا هم روش تاکید دارند و اصلن این جهان بر پایه آن شکل گرفته عنصر زبانی(ارتباطات) ما آدم ها است که ما در کنش هامون باید شیوه اش را یاد بگیریم یعنی روش ارتباطی با هر کسی رو یاد بگیریم که کسایی مثل دکتر فرهنگ هم در سمینار ازدواج موفقشون خیلی خوب این شیوه ها رو تشریح کردند. واضح تر بگم این اصلن موضوعیتی نداره ما همون اول بیایم حرف از گرم مزاجی و سرد مزاجی طرف مقابلمون بزنیم به نظرم به جای اینکار بهتره خصوصیات رفتاری فرد مقابلمون رو کامل بشناسیم و اگ خودمونو بش نزدیک دیدیم و در صورتی که خواستیم ادامه بدیم با مدل و سبک خودش باهاش رفتار کنیم و در نتیجه بازخورد مطلوبمون رو هم دریافت کنیم البته این امر در همه جا مصداق دارد ولی در مورد روابط جنسی ما اگ نگران کیفیت رابطموون هستیم و میخایم لذت بیشتری از رابطممون ببریم اینه که با فرد مقابلمون مدل خودش رفتار کنیم تا پاسخ مورد نظر رو بگیریم مثلا در مورد بصری ها(شما میتونی با لباسای تحریک کننده مخصوص که تو بازار هست تحریکش کنی)، سمعی ها(از الفاظ جنسی که دوس داره بشنوه) لمسی ها(لمس و تحریک نقاط حساس)… که البته هردوتون باید نقاط مشترکتون رو پیدا کنید و نیازای جنسیتون رو با هم مچ کنید و مهم اینکه در رابطه خودخواه نباشید تا در کنار هم لذت ببرید… به نظرم شما زیاد درگیر موارد حاشیه ای شده اید تا اینکه به اصل هدف ازدواج بپردازید بنابراین بهتر است مطالعه بیشتری در برقراری ارتباط انجام دهید و زمانی که در خود توانایی درک محبت و همدلی با یه فرد جدید رو دیدید انشاالله در تجربه هم راه های مناسب تری را برای این مسئله پیدا می کنید و لذت بیشتری می برید. خلاصه اینکه این نیاز تو همه هست منتها کیفیت بروزش به طرق متفاوته که باید کشفش کنیم و نگرانی هم مال زمانی هست که شما بدشانسی بیاری و فرد مقابلتون در این مورد ناتوان باشند که شکر خدا برای حلش پزشکان حاذقی هم در کشور کم نیستند. در نهایت میخوام بگم که اگ شما هنوز رو گرم مزاجی و سرد مزاج بودن طرف مقابلتون مصر هستید به نظرم با روش های علمی(آزمایشات تسترون و ..) میتونید اینو تشخیص بدید و به هدفتون برسید. شاد باشید

هم خونه عضو سایت 7 سال قبل

سرکار خانم Ftm
به نظرم نظرتون تا حد زیادی درسته
ولی درکل تفاوت در مزاج جنسی وجود داره و یه فرد با میل پایین جنسی با فردی با میل بالا نمیتپنه زندگی کنه
اصلی هست که مثلا در یک گروه سنی خاص،نیاز جنسی در بعضیا روزی چند دفعه هست،بعضیا هفته ای چند دفعه و بعضیا ماهی و…. همینطور اینکه برخی افراد میتونن بعد از هربار رابطه جنسی مجدد با تحریک فرد مقابل رابطه رو از سر بگیرن اما بعضیا نه….این تفاوت هم البته وجود داره و باید شناخته بشه

مازیار 5 سال قبل

به نظر من حرف زدن ازش بد نیست…اما مشکل اینجاست که اونی که داره به شما توضیح میده، باید دقیقا نیاز جنسیش رو بشناسه، یعنی بارها رابطه جنسی رو تجربه کرده باشه!! حالا اگر اون گفت من فرد گرمی هستم اما بعد از ازدواج و برقراری رابطه تا یه هفته بعد نیاز جنسی نداشت چی؟
توی ازدواجای سنتی باید بیشتر مراقب بود، چه پسر و چه دختر، شاید به خاطر عدم شناخت دقیق میل جنسیشون، نتونن درست بگن اما به نظر من مشورت با مشاور و قید کردن این زمینه ( که مشاور بفهمه ایشون گرمه یا سرد) و یا مشاوره پزشکی خیلی مهمه! چون کیفیت رابطه جنسی بعدها میتونی یه عالمه سرخوردگی، بحث و جدل رو رقم بزنه و یا یه عشق سوران و یه عالمه فداکاری! که ریشه خیلی از اینا (به جز تربیت، اصالت و شخصیت فرد مقابل) به رابطه جنسی بر میگرده.

رفتن به نوار ابزار