تکلیف یک دختر مجرد برای رفع نیاز های عاطفی چیه ؟

اتاق سوال و جوابدسته بندی: ازدواجتکلیف یک دختر مجرد برای رفع نیاز های عاطفی چیه ؟
هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

سلام خواستم بپرسم یکی که فعلا قصد یا موقعیت یا شرایط ازدواج رو نداره یا مورد دلخواهش نیست و به دوست پسرو این چیزها هم فکر نمیکنه… تکلیفش با حس عاطفیش چیه؟ با توجه به اینکه جنس نیاز عاطفی بین دختر و پسر با جنس بقیه نیاز های عاطفی فرق داره؟!

 


ارسال شده از طریق سیستم چت در وبسایت

1 پاسخ
هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

دوست عزیز، سلام
اینکه گفتید اهل دوست پسر و رابطه با جنس مخالف نیستید، انتخاب های شما رو سخت میکنه، البته با توزیع محبت به والدین، دوستان، کودکان بی سرپرست و … بخشی از حس عاطفی شما ارضا خواهد شد، اما نیاز عاطفی که یک نیاز غریضی هست تنها با ارتباط واقعی میان آقا و خانم برطرف می شه. پس تنها راهکار برای شما ازدواجه.
اما چطور؟
توی جامعه ما که غالب ازدواج ها به شیوه سنتی هست، شما می تونید به افراد معتمد، خانم هایی که زیاد در مجالس زنانه شرکت دارند، نهاد رهبری های دانشگاه ها ( که اکثرا متولی ازدواج دانشجویی هستند) و … بسپارید و مشخصات فرد مد نظرتون رو بگید.این شیوه باعث میشه شانس پیدا شدن فرد مورد علاقه شما بیشتر بشه.
راه دیگه، حضور بیشتر در اجتماعه، مثلا اگر شما فکر می کنید همسر مورد علاقه شما فردی در جامعه اهل مطالعه خواهد بود، می تونید به انجمن ها و گروه های کتاب خوانی، نقد کتاب و … که اتفاقا در شبکه های اجتماعی هم حضور دارن، مراجعه کنید و حضور فعال داشته باشید.فعالیت مثبت شما باعث دیده شدن شما خواهد شد.
موفق باشید

رفتن به نوار ابزار