چطور گذشته رو جبران کنم

ستاره 6 سال قبل

سلام . من توی یک رابطه بودم که به بد کسی اعتماد کردم و نتیجش این شد که الان اون رفته و من احساس خیلی بدی به زندگی دارم. همه فکرم اینه چکار کنم که اون حسرت از دست دادن منو داشته باشه.

1 پاسخ
هم خونه عضو سایت 6 سال قبل

سلام دوست عزیز
اتفاقا اینکه شما میخواین همه برنامه های زندگیتون رو بر این اساس بچینید که ایشون حسرت شما رو بخوره باعث میشه همیشه توی فکر اون گیر کنید و اتفاقا خودتون رو ب زمین بند کنید و مانع اوج گرفتن خودتون بشید.چون همیشه میخواین اون ببینه پیشرفت کردید و این توجه زیاد، شما رو از تمرکز اصلی رو مسیر موفقیتتون دور میکنه.
به نظرم بپذیرید که بالاخره ممکن بود ایشون یه روز از طرف شما رد بشه و اون وقت اون فرد باید همه تلاششو برای انتقام از شما میکرد و عشق جدید شما رو نابود میکرد ؟
به جای این کار بهتره  اولا سعی کنید دوباره وضعیت روحی تون رو با فعالیت ها و دوستانی که دوست دارید به حالت عادی برگردونید، بعد با برنامه ریزی به جلو حرکت کنید، اینطوری هم اون فرد رو فراموش کردید، هم توی مسیر موفقیت قرار گرفتید و هم اینکه خیلی ها بعدتر حسرت شما رو خواهند خودر به خصوص که توی مسیر موفقیت با افراد موفق هم آشنا میشید و یکی از این افراد همون فردی خواهد بود که شما رو خوشبخت میکنه.
به نظر من فراموشی و حرکت رو به جلو بهترین کار می تونه باشه .

مطالب زیر شاید کمکتون کنن :

۱-

چطور موفقیت پارو کنیم؟!!

۲-

با این سوالات هدفتون از زندگی رو راحت تر پیدا کنید

۳-

سلام.
من احساس میکنم فقط دارم زندگی میکنم و روزمون شب میکنم…هیچ لذتی ندارم زندگیم.
چ…

رفتن به نوار ابزار